nedeľa 31. januára 2021

Prihláška za člena OZ Zvonkohra.

 

Prihláška za člena   OZ   Z v o n k o h r a

 

Žiadam o členstvo v OZ Zvonkohra. Moje osobné údaje sú:

Meno a priezvisko:

 

 

Dátum a rok narodenia:

 

 

Bydlisko a PSČ:

 

 

Telefónne číslo:

 

 

e- Mail adresa:

 

 

 

Vyhlasujem, že som bol oboznámený so stanovami OZ Zvonkohra, súhlasím s nimi a budem dodržiavať v nich uvedené členské povinnosti. Som si vedomý, že z OZ Zvonkohra môžem na základe slobodného uváženia kedykoľvek vystúpiť písomným oznámením. Zároveň udeľujem súhlas k spracovaniu a evidencii mojich osobných údajov, uvedených v tejto prihláške výlučne pre vnútorné potreby OZ Zvonkohra.

 

Vyhlásenie o spracúvaní osobných údajov

Týmto ako dotknutá osoba vyhlasujem, že som si vedomý/á toho, že OZ Zvonkohra, Košická 10, 06001 Kežmarok, IČO 42233186, bude spracúvať moje osobné údaje za účelom evidencie členov združenia a zasielania informácií o aktivitách združenia.

So spracovaním mojich osobných údajov podľa uvedených podmienok súhlasím.

 

V ........................        dňa:

 

Podpis žiadateľa: